Monday, August 3, 2009

Kemana tu?


Apa nak tulis nih?
Tetiba je terasa nak buat blog!
haha ni la dinamakan 'mood'...
tp tgk la sampai bila blh bertahan blog nih hehehe

hidup semakin kritikal bila byk sgt org menipu....
bukan apa, setiap kali jumpa network friends, mesti ada sesuatu!
aku blh rasa bila apa yg derang ckp...agak tipikal tipuannya!
come on Malaysian..jgnlah nak igt senang cepat @ kaya cepat!
So, pegi la mabok! tak kuasa aku nak pikir...

ni flight ticket dh book...next week ke mesir lagi....
kali kedua tahun ni....seb baik tak kena pegi setiap bulan....
kalau tak mampos! kopak duit!

bila nak ke mesir, teringat pulak geng2 masa kat sana!
huhu mmg best la....pengalaman banyak!
tp...yg tak best bila aku ada kt M'sia...susah nak jumpa derang!
yelah aku ni bukan keje dlm aliran yg sepatutnya!
kebanyakan batch aku jd ustaz jqaf...
so time aku cuti, derang keje...begitulah sebaliknya!

yg tak bestnyer lg...kenalan yg masih disana....
dh la tya kbr pun tidak...sedap2 je buzz ym @ sapa aku kat chat box FB...
nak tau apa derang nak....minta sponsor!!!
waduh...bukanlah aku taknak bagi....tp berpada la.....
friendship ni bukan pasal duit!
kalau sbb duit...nak jd kawan...lupakanlah!!

Setakat ni dulu lah yer...nnti mengomel lg!!
by da way zul....good start!!

2 comments:

  1. Hehe..betul..friendship not about bisness cukup tak gemar aku kalau ajak jumpa pastu borak pasal bisnes..macam sial

    ReplyDelete
  2. borak pasal 'real business' takpa man. Jgn ding-dong cerita mcm nak rak...tup2 ntah apa2 ntah!

    ReplyDelete